Sunday, November 4, 2018

JAMU AYAM HITAM

Assalamualaikum..


Alhamdulillah diberi kesempatan lagi untuk bersua dengan korang semua. Petang ni sajerr imah nak share kebaikan jamu ayam hitam ni.. khasiat dia memang power. 

Apa itu JAMU AYAM HITAM .?

Jamu ayam hitam adalah hasil gabungan pati hitam bersama ramuan bernilai didalam penghasilan HERBA MAHARANI. Kalau korang nak tahu ayam yang digunakan untuk menghasilkan pati ayam hitam memang dari ayam yang betul-betul hitam atau ayam selasih (gambar dibawah). Ini kerana daging ,bulu ayam ,kaki  dan semuanya berwarna hitam.


Image result for ayam hitam
Ayam Selasih

Disebabkan khasiat ayam hitam sangat baik untuk wanita berkahwin dan wanita yang baru melahirkan anak,ia digunakan sebagai amalan tradisional bagi masyarakat China dan Indonesia. Ayam hitam juga digunakan untuk membantu masalah dalaman wanita sebelum kahwin seperti kitaran haid tak teratur,senggugut,dan keputihan. Wanita yang sudah berkahwin juga sangat membantu untuk menguatkan rahim,merapatkan faraj(projek pikat suami) ,iktiar hamil dan juga membantu merawat fibroid atau cyst.

Imah sertakan beberapa testimoni untuk korang,tengok betul-betul yerrr untuk korang jugak ni.

Foto Fatimah Nik Mat.

Foto Fatimah Nik Mat.

Foto Fatimah Nik Mat.

Dengan herba maharani seorang wanita itu mampu menjadi yang terbaik . Menjadi wanita yang mempunyai kecantikan dalaman dan luaran . Sentiasa cergas dan sihat setiap hari, Bila dalaman kita sihat,terserlah kecantikan diwajah dan kemerahan dipipi yang awet muda tu. :-)

Hebat Jamu Ayam hitam ni kerana mampu membantu berjuta wanita untuk tampil bertenaga, bersemangat ,awet muda,menyuburkan rahim ,meningkatkan keintiman dan sebagainya. Kalau nak cerita panjang lagi ni.  Nanti korang bosan pulak. setakat itu jerr perkongsian yang imah sajikan. 

Pilih Herba Maharani pasti Lebih CERIA!!

FATIMAH BINTI NIK MAT
017-4204781






No comments:

Post a Comment