Thursday, December 15, 2016

ATAS MASALAH KEPUTIHAN DENGAN HERBA MAHARANI

Hai.. Apa khabar uolls..?? Sihat ke..??

Imah nak share sikit bagaimana nak mengatasi masalah keputihan dengan HERBA MAHARANI . Alhamdulillah dapat membantu wanita-wanita di luar sana mengatasi masalah mereka. 


Keputihan kepada wanita amat sensitif jika bersama suami. Malu jika suami bertegur tiada jalan lain untuk kita bersenlindung. Hanya suami sahaja yang tahu. Hari ini imah nak share bagaimana kita nak atasi masalah KEPUTIHAN ini. Di bawah ni terdapat testimoni yg dari my team terdapat dari serata Negeri.. Ada yang dari Kulim Kedah , Penang , Kuala Lumpur dan sebagainya.


Herba maharani juga sesuai untuk berpantang,ia boleh makan dengan kuantiti yg sedikit untuk mengelakkan bayi panas (menyusu bayi). Herba maharani boleh diambil selepas kering darah nifas.


Alhamdulillah darah kotor keluar berketul-ketul selepas 2 kotak . Jerawat pon kurang dan yg paling best KEPUTIHAN pun makin berkurang.


Ini pula client yg sakit tapak kaki bagai dicucuk duri. Badan segar ,sakit lutut hilang part yg terbaikk buang angin dalam badan. Alhamdulillah keputihan pun HILANG..



Syukur pada Allah senggugut dan tiada dan keputihan berkurang.


Ini antara feedback yg terbaik dari client.. Bagi diri imah sendiri imah pun amalkan herba maharani. Ia memulihkan tenaga imah selepas pantang,badan terasa ringan dan bertenaga..

Nak order boleh contact imah 

No comments:

Post a Comment