Tuesday, November 22, 2016

TIP KURUS

Hai semua..

Nak share dengan uols tips untuk kuruskan badan dengan cara yang sihat .. Selain itu, bukan sahaja diri kita sorang je ramai dah yang berjaya, ada ramai lagi TESTIMONI yang dah berjaya turunkan berat badan hanya dengan mengamalkan tips kurus ini especial dari #teamTDC


1. Diet 1000 Kalori 
Dulu  kalau sebut pasal diet, mesti fikir " aku tak nak makan nasi lah " tapi hakikatnya tetap kena makan nasi jugak .. So bila imah dapat Tahu tentang diet 1000 kalori nie, rasa macam interested nak cuba .. Masa awal-awal memang lah agak keliru macam mana nak kira berapa kalori perlu kita ambil sehari, but since ada list bank kalori untuk makanan Kat Malaysia nie, kita perlu buat study sikit and list out  makanan mana yang kita perlu ambil setiap hari .. Bukannya tak perlu ambil nasi terus cuma kita boleh kurangkan sedikit pengambilan karbo untuk diet harian ..  Maksimum pengambilan carbo seharian untuk kita ialah 2000 kalori ..
So if uols nak tahu macam mana nak kira kalori tu dah boleh bantu uols sama-sama untuk kurus .. 

2. Minum air lebih 2 liter
Dulu zaman kerja botol air di sebelah, jadi tak ada masalah. So i amalkan bawak botol biarpun pergi kerja. So, bila tengok botol masih penuh memang confirm kena minum air. Kadang-kadang terlupa nak minum air .. Uols boleh cuba minum air waktu Pagi after bangun tidur terus minum segelas. Sebelum 1pm, try minum at least almost 1 liter. Ni masih cuba untuk capai 3 liter sehari. Masih belum lepas. hehe. Btw, air kosong / mineral ye. Bukan air manis. 

3. Detox
Detox penting untuk remove toxins dalam badan. Selalunya memang orang akan advise untuk detox sebelum mulakan diet. For me, memang amalkan #setkurusbajet (#minkffe #garlic dan #bvalfalfa... Memang banyak membantu. Selain untuk detox, ini juga bantu supply vitamin / mineral pada kita. Baru la badan tak penat sangat & rasa lebih sehat. If uolss tak yakin, boleh google dulu & buat your own research :) Dah yakin boleh contact imah ye .. 

4. Pakai Premium Beautiful corset
Pakai Premium Beautiful corset ni pada imah memang membantu untuk shaping. That's why ada yang cakap berat turun tak banyak tapi nampak sangat berbeza. Lagipun kalau kita tak cukup exercise, after berat turun body flabby. Tak kemas sangat. So bila pakai ni body lebih kemas. Yang paling imah suka control rasa lapar. kalau tak, asyik nak makan je. Makin pakai, makin selesa & makin cantik shape badan.

5. Amalkan exercise
Sebenarnya exercise nie kat mana-mana pun kita boleh buat. nak tak berbayar, boleh lah buat kat rumah.. Free je uols ..dapat seminggu sekali pon ok .. Yang penting memang kena exercise untuk bantu kita tone kan badan kita then baru lah nampak cergas sentiasa .. 

6. Geng Diet
Yang ni memang banyak membantu.. Biarpun diet berbeza , yang sama pakai Premium Beautiful & amalkan detox tips tadi.Alhamdulillah dengan amalkan tips ni berjaya turunkan sedikit berat. Actually, sebelum pakai Premium Beautiful Corset, tak sedar pun badan dah naik .. 

Selain rasa sedar untuk kurus bila Premium Beautiful rasa ketat, kesedaran datang sebab nowadays macam-macam penyakit ada. Jadi lebih baik jaga makan dari sekarang. Still suka makan cuma kurangkan yang tak elok tu. Lagipun bila lebih sihat nampak lebih muda. Bila lebih muda, rasa happy jer. hehe. 

So here antara testimoni dari geng #pbtranformation hehe. Tahniah for them berjaya turunkan apa yang di target. 

Hanya konsisten selama 8bulan dengan premium bautiful korset dan amalkan tip yang di beri berat turun 10 kg dan body shape cantik dan kemas.


Ini testimoni yang terbaru, beliau berpantang dengan #premiumbeautiful baru 6bulan bersalin dan telah hilang sebanyak 14kg. Perut kempis,peha & punggung terbentuk cantik.


Bila terpaksa mengecik nih.. Cam comey jek.. Cam kiut jek😍😍.. Makanya benarla kata org tua².. Kalau gemok ni kan nampak naw tuanye.. Tapi bila makin langsing nampak sentiasa muda remaja gituuu😙😙 Geram pulak!!! Kite ni bila nak #PasangBadan jugak?😜


Wowww! Tu dia, pakai #premiumbeautiful selama 2 minggu berat turun 5kg dan mengalami penurunan ukur lilit yang ketara!!! 😍😘😘 Patut la laju je sales PB sekarang. Ramai yang nak turunkan berat secara sihat. 


7 month konsisten wearing Premium Beautiful💃💃11kg hilang pakai PB secara konsisten . Badan pon nampak makin kemas..nampak bertambah muda kan.
Nak pakai Premium Beautiful?


So, pada yang nak mulakan, my advice better START NOW. Kalau kita tangguh, rasa malas nak jaga kesihatan kita, makin lama makin merosot tahap kesihatan kita. 
Kalau Ada yang berminat, boleh lah contact imah and I will share you all the details .. 

Thanks for reading uols .. See you soon ..

No comments:

Post a Comment