Monday, November 5, 2018

TIP BAKAL PENGANTIN

Salam sejahtera korang..


Bersua lagi yerr kite hari ni, imah nak cerita pasal bengkung moden. . Setengah org cakap bengkung moden ni untuk cantik je tapi kali ni lain sikit tau.. Bengkung yang imah nak kongsi ni sesuai untuk semua. Wanita sebelum kahwin pun boleh pakai bengkung moden ni. Bagi wanita yang kerja office atau bekerja luar amat la digalakkan. Bengkung moden ni sesuai  untuk postur badan bongkok, senggugut, period tak teratur dan keputihan. Bagi yang dah kawen korang sangat-sangat perlu bengkung ni tau. Nak pakai semasa dlm pantang,nak kempiskan perut ,nak back to normal dan menguatkan rahim selepas bersalin.



Imah share untuk korang 7sebab kenapa bakal pengantin wajib memiliki Premium Beautiful Corset



Apabila memakai baju persandingan baju yang cantik tue terletak elok bila dipakai oleh si pengantin. Tiada lagi perut buncit atau benjolan lemak di belakang badan dan paha melimpah. 


 Membantu menjaga keseimbangan hormon para wanita. Setengah wanita mengalami masalah hormon tak stabil,ia mengakibatkan period tak teratur dan tak normal.


Mengelakkan berat badan naik selepas kahwin,senang hati lepas kahwin sampai terlupa nak kawal pemakanan dan menjadi stress bila tahu berat naik mendadak.Dan mulalah ambil ubat kurus bagai untuk turunkan berat badan. Ini terkesan kepada kandungan nanti ,sebaiknya cegah ye untuk ambil ubat-ubat ni.


Bagi sesetengah wanita,mengalami masalah rahim tak kuat,InsyaAllah bila kita menyarung Premium Beautiful Corset ia membantu mnyokong rahim,menguatkan dan menyuburkan rahim kita. 


 Bengkung moden ini jugak boleh digunakan semasa dalam pantang. Bukan bersalin normal sajerr boleh pakai malahan bersalin secara pembedahan pun boleh berbengkung. Mudah untuk kita bergerak dan menyusukan anak. Hanya cangkuk-cangkuk dah siap.


Bengkung moden ni jugak bantu untuk postur tulang belakang. Bila kita duduk lama menyusukan bayi,lebih cenderung sakit pinggang dan belakang. Tetapi apabila kita memakai bengkung moden ni Insyaallah ia mengelakkan diri kita dari sakit pinggang dan belakang,terutama yang bersalin secara pembedahan. Mereka sakit dan nyilu di belakang disebabkan bius (EPIDURAL).


Yang best pasal Premium Beautiful ni sebab lifetime warranty tau.. Ada masalah terkoyak ke,cangkuk tercabut ke,tetulang patah ke boleh repair tau . PERCUMA lagi,takde cas yang dikenakan tau. 

Terima kasih korang yang sudi baca pasal bengkung moden ni.. Insyaallah kita bertemu lagi ..muahhhhh..Sebarang pertanyaan atau detail menyenangi Premium Beautiful Corset  boleh contact imah ye.


FATIMAH BINTI NIK MAT
017-4204781



No comments:

Post a Comment