Saturday, November 26, 2016

DINNER TDC (The Diamond Circle Dinner)

HAI

Nak cerita sikit tentang pengalaman pertama hadirkan diri dalam Dinner TDC. 1st time imah pergi itu pon sebab waktu siang ada event di MIECC  kalau tak memang tak rasa la diri ni join dinner dengan my team.


Ini team #thediamondcircle yang telah hadir ke DINNER malam tu. Perasaan yg takut tu ilang sebab team ni memang happening. Imah join TDC disebabkan masalah kewangan ambil peluang yg leader bagi utk terus berjaya macam leader kita Ain Zulkarnaind yg berusia 28tahun,


Inilah leader kita dah dapat pangkat tertinggi dalam bisnes SHOM under THE DIAMOND CIRCLE iaitu CROWN DIAMOND MANAGER.


Ini team kami dari utara hampa tau dak..sebelah kiri kak Nor Hafizah Mahazir dari Sungai Petani berusia 28tahun dengan pangkat DDM (DOUBLE DIAMONG MANEGER) no 2 dari kiri tu derect leader imah a.k.a my mentor Siti Norizam Ishak berusia 44tahun dari Kulim dengan pangkat DSM (DIAMOND SALES MANAGER) sebelah imah pula yg kecik molek tu Siti Nadiah Ahmad yg ni kak kita tau berusia 28tahun ni side line imah.. Tetapi mcm kak sendiri banyak tolong imah. Masa ni kami baru selesai mendaftar untuk masuk ke dewan makan.

Yeay ini kami 3org depan pintu masuk ke dewan seharian bertiga,pakat-pakat  muka penat sebab dari pukul 11 mlm bertolak dari Serdang Kedah.


Ini pula meja yg kami duduk masa dinner.. tengok la muka-muka happening. Dari tak kenal sampai rapat dan boleh bergurau each other. Meja kami penuh dengan hadiah sebab pakat-pakat menang ada yg lucky draw, music chair, duck scraf ,dress men dan macam-macam lagi.. Tengok terselit juga CDM Ija dan CDM Ain.. Eh eh k.shikin pon ada ke..?? tak perasan pulak ..hehehe



1st time mai dinner pon angkut balik hadiah macam-macam. Terima kasih TDC sebab anjurkan majlis ni.. Masih tak boleh MOVE ON lagi ni.. hahaha..Next year sapa nak ikut imah boleh prepare awal-awal..cepat-cepat contact imah ye .. :)


No comments:

Post a Comment